tisdag, januari 23, 2007

Ännu en lista

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Hoho, nej det kan jag inte.. Men jag ska lära mig, däremot kan jag starta en bil med en såndär, äsch ni vet vad jag menar.......
2. Hur äter du ett äpple?
Som det är.
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Eeeeew, de är så äckliga.
4. Big Brother eller Sportnytt?
Haha, inget av dem.. Men om jag är tvungen, sportnytt. Skulle aldrig sjunka så lågt genom att titta på BB och uppmuntra dem till attt fortsätta förnedra sig själva
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Helt sponant, en massa pengar, lägenhet i centrala London, i mer rimlig form kanske kanske. Hm, jag köper ju allt jag vill ha men en shoppingresa med allt betalt eller en klippning med färgning och hårprodukter
6. Är du mörkrädd?
I hemtrakter- Ja, borta- nej!
7. Resmål som fascinerar?
Jag har ett sug att åka till USA, men jag åker gärna överallt, skulle vilja uppleva Israel och Syrien igen om läget hade varit lugnare där.
8. Ditt senaste telefonsamtal?
F som ringde, hon undrade om jag levde och att det faktiskt var trist utan mig (!) i skolan.
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?Joshua Radin, Hellström, Winnerbäck, jag kan fortsätta..
10. Förrätt eller efterrätt?
Ååh, svår fråga.. Vet inte.
11. Bästa stunden på dagen?
Morgonen om jag har mycket tid
12. Tre saker du alltid har med dig?
I väskan eller i byxfickan? I väskan - plånbok, ipod, mobil. byxfickan- nycklar, nått till läpparna, mobil
13. E-post eller snigelpost?
Det är roligare att få något på posten
14. Den senaste komplimangen du fick?
Hm, jag kommer inte ihåg. Jo i söndags, att jag körde väldigt bra. Jag backade tom väldigt bra.
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Ja, igår då pappa påstod att jag hade slarvat bort bilnycklarna men efter 5 min skällande kände han i byxfickan och han hittade dem, sometimes he's an idiot!

Inga kommentarer: