lördag, mars 10, 2007

Utmanad!

Blev utmanad av MiaBallerinan

Spelregler:Skriv sex underliga/egendomliga saker om dig själv. Utmana sex nya spelare. Nämn deras namn här samt påpeka utmaningen i en kommentar till dem.

1. Jag är livrädd för mörker utomhus. Inte hemma i huset utan utomhus här hemma men inte när jag är borta hos någon. Så vintern är ett evigt lidande för mig, måste gå till bussen och hem från bussen i ett evigt mörker i de djupa skogarna.

2. Jag känner ofta på mig saker som skall hända. Väldigt läskigt måste jag erkänna.

3. Jag är väldigt besatt av vad jag stoppar i mig i vissa perioder och har jämt dåligt samevete när jag äter onyttigt. Måste äta fullkorn inte nå vitt.

4. Jag gråter nästan jämt till varje Grey's avsnitt.

5. Jag sms:ar farligt mycket. 100 kr per vecka, lätt!

6. Jag klarar inte av att ha ordning på rummet.

2 kommentarer:

Maria sa...

ettan och fyran stämmer in på mig med!

Lisa sa...

Vi är väldigt lika varann ibland Kers!