måndag, januari 22, 2007

Sjuk, Sjukare, Sjukast

Snörvel..

Jag är sjuk. Jag har inte gjort något vettigt idag. Faktum är att klockan är snart ett och jag har inte gått upp ur sängen. Jag ligger här med datorn i knäet och tycker synd om mig själv.
Det enda vettiga jag har gjort är att kolla Vero Modas vårkollektion som verkar vara rätt lovande, faktiskt.

Kollar igenom H&M:s igen och jag funderar på att beställa..
Denna blus eller kanske i denhär färgen ?
Tunikan. Men jag har ju bara nästan 5 st i liknande modeller..
Tröjan, den är ju nästan gratis!

.. det värsta av allt fysikbok ligger oc glor riktigt argt på mig.. Kanske ska öppna den och försöka läsa lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

tips bara med tunikan: de sitter som ett korvskinn, och kvalitén är typ sämst. om du ändå hade typ 5 lika liks.