måndag, januari 22, 2007

Jag är uttråkad.

Jag är sjukt uttråkad. Exremt uttråkad.
Jag har tittat på en svensk film med engelsk text, filmen var dålig.
Jag har tittat på sjunde himlen, det var dåligt.
Men allt det där blir rätt kul, det slår om så att allt jättetråkigt blir kul.
Jag är knepig.
Men vad ska jag göra?
Jag kan bra ligga i sängen eller i soffan, tack och lov har vi bärbar dator.
Jag pallar inte att stå.
Nu tror mamma att det är balansnerverna det är fel på..
Kanske anledning till att jag är knepig?
Skit samma.

Jag vill till skolan, jag håller på att gå under..
De är bara skit på tv och vi har inga bra filmer..
Om det inte blir skolan imorn ska jag tametusan koppla in videon och börja gå igenom barnfilmerna.
Jag är knepig.

Knepig.
Men det är vi ju alla och tur är ju det!

Inga kommentarer: