tisdag, januari 23, 2007

Sjuuk.

Jag är fortfarande sjuk.. Har i princip inte gjort någonting, micrat lite mat och svarat i telefon. Det är det enda..
Jag är uttråkad.
Jag har har sovit ett dygn de två senaste dagarna och vem gör det om man är fullt frisk? Jag har alltid annars svårt att bara somna men nu poff, lutar jag huvudet bakom sover jag. Det är sjukt.
Det värsta är att jag känner mig inte sjuk i huvudet.. Jag känner mig inge tung bara konstig.
Inte orkar jag koppla in videon heller..

Imorn bär det av till skolan oavsett hur jag mår för att jag nu har jag inte råd att hamna efter mer..

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag går och lägger mig ovanligt tidigt vilket känns himla konstigt. Somnar efter tio utan svårigheter nuförtiden.

S-Man sa...

Blä.

Hoppas att du är någorlunda piggare imorgon.
Segt att behöva jobba då man är sjuk.

=(