torsdag, februari 22, 2007

Greys

Jag har tittat på de 4 nya avsnittet av säsong tre av Grey's, de är underbara och jag har gråtit till varenda ett, det är underbart, åh vad jag kär i det programmet. Jag lider med meredith, ibland är jag meredith, lyckas jämt.. Äsch vi ska inte gå in på smådetaljer. Ivilket fall, har inte skrivit pågrund av ett elakartat virus som har drabbat mig och hela min klass. Av 17 tjejer befann sig 4 st i skolan igår ryktas det om. Det är någon influensa som tär på en så otroligt mkt, har legat en vecka och idag är det den första dagen jag känner mig någorlunda frisk, hoppas att jag blir frisk snart, jag börjar få liggsår, haha.
Ber till gudarna att jag kommer iväg till skolan imorn och att jag är någorlunda på lördag då jag ska på genrepet av Mello!

Nu, femte avsnittet!

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

kan ju säga att man gråter lika mkt till varenda ett av avsnitten ;) har inte kunnat hålla mig utan fusktittat tom avsnitt 17 och väntar spänt på 18 som sädes i usa i torsdag och som alltså borde gå att ladda ner any time now :D