söndag, mars 04, 2007

The återkomst.

Får väl som vanligt börja med att be om ursäkt då jag inte bloggar lika ofta men jag har väl inga läsare att be om ursäkt till men jag skrev ju från början för min egen skull så, äsch jag byter spår. Livet har rullat på som vanligt om inte lite lättare, ett glatt humör har det varit tills v8 då jag blev sjuk och uschlig men nu är jag lika glad som vanligt, eller ja från v5, eller när det började. Det är väl därför jag inte har bloggat lika ofta eftersom denna blogg har varit som terapi för mig och det känns som ett avslutat kapitel men bloggen ska inte få dö.

Har precis avverkat ett sportlov, halva tillbringades hemma för att tillfriskna ordentligt och på onsdag eftermiddag for jag och resten av familjen upp till Fjällen, närmare sagt Lofsdalen där våra kära vänner väntade på oss, dagarna spenderades i backen och eftermiddagarna på skotern, kvällarna var det mat, godis och pokerfejs och givetvis lite plugg. Har mycket att ta igen efter en veckas frånvaro, har tänkt få ett prov gjort nu men jag slutade upp här som ni märkte.

17 mars har jag och E bokat biljetter till Salem Al Fakir, känns kul att få komma iväg på något och att det är han, är inte så illa. Är helt fast i musiken.

Detta inlägg, lite mer menlöst än vanligt är bara till för er läsare (om det finns några) så att ni vet att jag har inte gett upp. Nu ska jag blogga lite flitigare.

Love / Kerstin

Inga kommentarer: